Wieloportowy hamulec redukuje odrzut i unoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę dzięki 42 portom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga pracy rusznikarskiej, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Materiał: stal 4140, chrom molybden (CM), dostępny w wykończeniu matowym, długość 2-5⁄8" (6.6cm), średnica zewnętrzna 1" (2.5cm), kompatybilny z gwintami 5/8-24.
Wielootworowy tłumik zmniejsza odrzut i unoszenie lufy dzięki pojedynczej komorze ekspansji i 42 otworom nachylonym pod kątem 7°.
Wymaga profesjonalnych prac rusznikarskich, w tym powiększenia otworu wyjściowego o .020" więcej niż średnica pocisku.
Wykonany ze stali 4140 chromowo-molibdenowej lub stali nierdzewnej 416 z wykończeniem satynowym; długość 2-5⁄8" i średnica zewnętrzna .700".
Wielootworowy tłumik #3 Muzzle Brake 22 Caliber hamuje odczuwalny odrzut i redukuje podnoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu.
Wykonany ze stali 4140 chromowo-molibdenowej lub stali nierdzewnej 416, z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .850" (21.6mm).
Wymaga obróbki przez rusznikarza, z otworem wyjściowym .220" (nominalnym), który można powiększyć, aby pasował do pocisków do kalibru .44.
Hamulec wielootworowy łagodzi odczuwalny odrzut i zmniejsza unoszenie lufy, dzięki 42 otworom skierowanym pod kątem 7° do przodu.
Wymaga usług rusznikarskich i posiada otwór wyjściowy o średnicy .220", który można powiększyć, aby używać pocisków do kalibru .44.
Wykonany z stali 4140 CM lub stali nierdzewnej 416 SS z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" (6.6cm) i średnicy zewnętrznej .625" (15.8mm).
Wieloportowy hamulec zmniejsza odczuwalny odrzut i podnoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu.
Wymagana jest praca rusznikarska, aby dostosować otwór wyjściowy do odpowiedniego kalibru pocisku.
Wykonany z chromowo-molibdenowej stali 4140 z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej .560".
Kompensator VARMINT MUZZLE BRAKE posiada pojedynczą komorę ekspansji i 42 otwory, co zapewnia maksymalną kontrolę odrzutu.
Precyzyjna obróbka CNC minimalizuje potrzebę dalszych prac wykończeniowych, a tył kompensatora można zwęzić, aby dopasować do lufy.
Wykonany ze stali nierdzewnej, ma długość 2" i średnicę zewnętrzną 1", z gwintami 5/8"-24.
Wieloportowy hamulec z 42 portami pod kątem 7° do przodu zapewnia maksymalną kontrolę odrzutu.
Wykonany ze stali nierdzewnej 416 z satynowym wykończeniem, o długości 2-5⁄8" (6.6cm).
Wymaga pracy rusznikarskiej do powiększenia otworu wyjściowego i dopasowania tylnej części kompensatora.