Kompletna konstrukcja zamka jest precyzyjnie obrabiana z ultra mocnej stali stopowej, co sprawia, że trwa do 10 razy dłużej niż standardowy zamek ze stali węglowej, minimalizując ryzyko awarii zamka podczas krytycznego użycia. Stal SAE 9310 ma twarde, plastyczne wnętrze, które jest wysoce odporne na pękanie pod wpływem naprężeń, z twardą zewnętrzną powierzchnią, która opiera się na zatarciu i zużyciu, zapewniając żywotność do 60 000 strzałów. To ta sama stal, która jest używana w przekładniach samochodów wyścigowych Formuły 1, więc jest idealna do zastosowań o dużym wpływie i wysokiej temperaturze, takich jak długotrwały ogień automatyczny. Starannie obrabiane promienie na wszystkich 90-stopniowych narożnikach na zaczepach blokujących pomagają równomiernie rozkładać siłę uderzenia i dodatkowo zmniejszają ryzyko przedwczesnego zużycia i pękania. W pełni wspierana powierzchnia wyciągacza i precyzyjne zaangażowanie wyciągacza dodatkowo zapewniają płynne i niezawodne cykle. Zamki są dostępne indywidualnie lub w grupie zakończeniowej, która obejmuje zamek, iglicę, pin kamienia i pin zatrzaskowy iglicy. Dostępny kaliber 223.
SPECYFIKACJE: Stal niklowo-chromowo-molibdenowa SAE 9310, czarny azot. W pełni złożony z wyciągaczem, pierścieniami gazowymi, wyrzutnikiem, pinami i sprężynami zainstalowanymi.
Complete bolt assembly is precision machined from an ultra-strong steel alloy to last up to 10 times longer than a standard carbon steel bolt, minimizing the risk of bolt failure during a critical engagement. SAE 9310 steel has a tough, ductile inner core highly resistant to stress fracturing, with a hard outer surface that resists galling and wear, to ensure a service life of up to 60,000 rounds. This is the same steel used in the transmission gears of Formula 1 race cars, so it’s ideal for high-impact, high-heat applications like sustained full-auto fire. Meticulously machined radiuses on all 90-degree corners on the locking lugs help distribute impact force evenly and further reduce risk of premature wear and cracking. Fully supported extractor face and precise extractor engagement further ensure smooth, reliable cycling. Bolts are available individually, or in a completion group, which includes the bolt, firing pin, cam pin and firing pin retaining pin. Available caliber 223.
SPECS: SAE 9310 nickel-chromium-molybdenum steel, black nitrate. Fully assembled with extractor, gas rings, ejector, pins, and springs installed.