Funkcje: CASV-14 to długa szyna, która była często proszona, sięga aż do prowadnicy ładowania paskowego karabinu. Konstrukcja z lotniczego stopu aluminium z montażem ze stali. Nie koliduje z żadnym wojskowym standardem (drewnianym lub z włókna szklanego) ani z aftermarketowym montażem kolby. Trzy punkty montażowe; jeden przy prowadnicy ładowania paskowego, drugi z tyłu lufy, trzeci wokół prowadnicy trzpienia operacyjnego. Od prowadnicy trzpienia operacyjnego do przodu, CASV-14 nie dotyka lufy. Pasuje do większości platform, z wyjątkiem niektórych systemów z ciężką lufą, w tym National Match, M21 i M25. Tylko standardowe konfiguracje lufy Milspec. Prowadnica trzpienia operacyjnego musi być w pełni widoczna (z przodu i z tyłu), aby można było zamontować CASV-14. Dwa otwory do szybkiego odłączania zawieszenia. Wiele punktów montażowych dla sekcji szyny Picatinny. Prążkowana szyna Picatinny pozwala na użycie celowników żelaznych. Waga: 13.5 oz. Całkowita długość (szyna): 17 cali. Całkowita długość (chassis osłony): 12.75 cali. Szerokość (tył osłony): 1.900 cala. Szerokość (przód osłony): 1.650 cala Korzyści: Długa szyna pozwala na montaż różnorodnych optyk. Trzy solidne punkty montażowe gwarantują sztywną platformę montażową, jednocześnie minimalizując stres na lufie. Modułowa konstrukcja pozwala na szybkie odłączanie zawieszenia, dodatkowe szyny i akcesoria do CASV-14. CASV-14 nie zmienia na stałe M1A/M14 i nadal pozwala na użycie celowników żelaznych.
Więcej...
Features: CASV-14 comes in the highly requested Extended Length Rail extends all the way back to the rifle’s stripper clip guide Aircraft aluminum alloy construction with steel mounting hardware Will not interfere with any Mil-spec (wood or fiberglass) or aftermarket buttstock assembly Three secured mounting points; on at the stripper clip guide, the second at the rear of the barrel, and the third around the operating rod guide From the operating rod guide forward, the CASV-14 does not touch the barrel Fits most platforms, except for some heavy barrel systems, including National Match, M21 and M25 systems. Standard Milspec barrel configurations only. The operating rod guide has to be fully exposed (front and back) for the CASV-14 to mount Two quick detachable sling mounting holes Multiple mounting points for Picatinny rail sections Grooved Picatinny rail allows for the use of iron sights Weight: 13.5 oz Overall length (rail): 17 inches Overall length (handguard chassis): 12.75 inches Width (rear of handguard): 1.900 inches Width (front of handguard): 1.650 inches Benefits: Extended length rail allows for various optics to be mounted Three secured mounting points allow for a rigid mounting platform, while placing minimal stress on the barrel Modular construction allows for Quick Detach sling swivels, additional rails, and accessories to be attached to the CASV-14 The CASV-14 does not permanently alter the M1A/M14 and still allows for iron sights to be used
Więcej...
Oceny klientów dla VLTOR WEAPON SYSTEMS M14/M1A UPPER RAIL SYSTEM BLACK
Liczba ocen: 1
Od brownells.com: 1
Średnia ocena: 5
VLTOR Upper Rail System(21-05-2016)
Mounted on my SA Scout Squad. I have the whole VLTOR nine yards on this weapon. You will need to remove the stripper clip guide to install this. Make sure you understand how the dovetail works, as it only installs and de-installs in ONE direction. REMOVE - right to left. INSTALL - left to right. You can damage your recvr. if you don't pay attention. I use the iron sights(non scoped) and you can sight right down the top rail as the front and rear sight picture is perfect. I don't consider "fitting required" a con.
Nr produktu: 100009532 VLTOR WEAPON SYSTEMS M14/M1A UPPER RAIL SYSTEM BLACK Numer części: CASV-14 Funkcje: CASV-14 to długa szyna, która była często proszona, sięga aż do prowadnicy ładowania paskowego karabinu. Konstrukcja z lotniczego stopu aluminium z montażem ze stali. Nie koliduje z żadnym wojskowym standardem (drewnianym lub z włókna szklanego) ani z aftermarketowym montażem kolby. Trzy punkty montażowe; jeden przy prowadnicy ładowania paskowego, drugi z tyłu lufy, trzeci wokół prowadnicy trzpienia operacyjnego. Od prowadnicy trzpienia operacyjnego do przodu, CASV-14 nie dotyka lufy. Pasuje do większości platform, z wyjątkiem niektórych systemów z ciężką lufą, w tym National Match, M21 i M25. Tylko standardowe konfiguracje lufy Milspec. Prowadnica trzpienia operacyjnego musi być w pełni widoczna (z przodu i z tyłu), aby można było zamontować CASV-14. Dwa otwory do szybkiego odłączania zawieszenia. Wiele punktów montażowych dla sekcji szyny Picatinny. Prążkowana szyna Picatinny pozwala na użycie celowników żelaznych. Waga: 13.5 oz. Całkowita długość (szyna): 17 cali. Całkowita długość (chassis osłony): 12.75 cali. Szerokość (tył osłony): 1.900 cala. Szerokość (przód osłony): 1.650 cala Korzyści: Długa szyna pozwala na montaż różnorodnych optyk. Trzy solidne punkty montażowe gwarantują sztywną platformę montażową, jednocześnie minimalizując stres na lufie. Modułowa konstrukcja pozwala na szybkie odłączanie zawieszenia, dodatkowe szyny i akcesoria do CASV-14. CASV-14 nie zmienia na stałe M1A/M14 i nadal pozwala na użycie celowników żelaznych.
2099PLN02 099,00 zł
*
Zostanie zakupiony od dostawcy po złożeniu zamówienia Czas dostawy ok. 4-12 tygodnie.
Długa szyna CASV-14 umożliwia montaż różnorodnych optyk oraz nie koliduje z wojskowymi standardami ani aftermarketowymi montażami kolby.
Trzy solidne punkty montażowe zapewniają sztywną platformę, minimalizując stres na lufie, a modułowa konstrukcja pozwala na szybkie odłączanie zawieszenia i dodatkowych akcesoriów.
CASV-14 nie zmienia na stałe M1A/M14, umożliwiając nadal użycie celowników żelaznych oraz pasuje do większości platform z wyjątkiem niektórych systemów z ciężką lufą.
Cechy
Baza montażowa:
1-Piece
Kolor:
Black
Materiał:
Aluminum
Model:
M14,M1A
Styl:
Picatinny
Typ:
Drop-In
Wytwórca:
Springfield
Waga dostawy: 0,544kgWysokość wysyłki: 81mmSzerokość wysyłki: 89mmDługość wysyłki: 544mm
Szczegóły pozycji
Made in USA
Zainstaluj M1A/M14 EXTENDED LENGTH RAIL SYSTEM od VLTOR! 🛠️ Długa szyna Picatinny, solidna konstrukcja i wiele punktów montażowych.
Funkcje: CASV-14 to długa szyna, która była często proszona, sięga aż do prowadnicy ładowania paskowego karabinu. Konstrukcja z lotniczego stopu aluminium z montażem ze stali. Nie koliduje z żadnym wojskowym standardem (drewnianym lub z włókna szklanego) ani z aftermarketowym montażem kolby. Trzy punkty montażowe; jeden przy prowadnicy ładowania paskowego, drugi z tyłu lufy, trzeci wokół prowadnicy trzpienia operacyjnego. Od prowadnicy trzpienia operacyjnego do przodu, CASV-14 nie dotyka lufy. Pasuje do większości platform, z wyjątkiem niektórych systemów z ciężką lufą, w tym National Match, M21 i M25. Tylko standardowe konfiguracje lufy Milspec. Prowadnica trzpienia operacyjnego musi być w pełni widoczna (z przodu i z tyłu), aby można było zamontować CASV-14. Dwa otwory do szybkiego odłączania zawieszenia. Wiele punktów montażowych dla sekcji szyny Picatinny. Prążkowana szyna Picatinny pozwala na użycie celowników żelaznych. Waga: 13.5 oz. Całkowita długość (szyna): 17 cali. Całkowita długość (chassis osłony): 12.75 cali. Szerokość (tył osłony): 1.900 cala. Szerokość (przód osłony): 1.650 cala Korzyści: Długa szyna pozwala na montaż różnorodnych optyk. Trzy solidne punkty montażowe gwarantują sztywną platformę montażową, jednocześnie minimalizując stres na lufie. Modułowa konstrukcja pozwala na szybkie odłączanie zawieszenia, dodatkowe szyny i akcesoria do CASV-14. CASV-14 nie zmienia na stałe M1A/M14 i nadal pozwala na użycie celowników żelaznych.
Więcej...
Features: CASV-14 comes in the highly requested Extended Length Rail extends all the way back to the rifle’s stripper clip guide Aircraft aluminum alloy construction with steel mounting hardware Will not interfere with any Mil-spec (wood or fiberglass) or aftermarket buttstock assembly Three secured mounting points; on at the stripper clip guide, the second at the rear of the barrel, and the third around the operating rod guide From the operating rod guide forward, the CASV-14 does not touch the barrel Fits most platforms, except for some heavy barrel systems, including National Match, M21 and M25 systems. Standard Milspec barrel configurations only. The operating rod guide has to be fully exposed (front and back) for the CASV-14 to mount Two quick detachable sling mounting holes Multiple mounting points for Picatinny rail sections Grooved Picatinny rail allows for the use of iron sights Weight: 13.5 oz Overall length (rail): 17 inches Overall length (handguard chassis): 12.75 inches Width (rear of handguard): 1.900 inches Width (front of handguard): 1.650 inches Benefits: Extended length rail allows for various optics to be mounted Three secured mounting points allow for a rigid mounting platform, while placing minimal stress on the barrel Modular construction allows for Quick Detach sling swivels, additional rails, and accessories to be attached to the CASV-14 The CASV-14 does not permanently alter the M1A/M14 and still allows for iron sights to be used
Więcej...
Oceny klientów dla VLTOR WEAPON SYSTEMS M14/M1A UPPER RAIL SYSTEM BLACK
Liczba ocen: 1
Od brownells.com: 1
Średnia ocena: 5
VLTOR Upper Rail System(21-05-2016)
Mounted on my SA Scout Squad. I have the whole VLTOR nine yards on this weapon. You will need to remove the stripper clip guide to install this. Make sure you understand how the dovetail works, as it only installs and de-installs in ONE direction. REMOVE - right to left. INSTALL - left to right. You can damage your recvr. if you don't pay attention. I use the iron sights(non scoped) and you can sight right down the top rail as the front and rear sight picture is perfect. I don't consider "fitting required" a con.