Wzmocniona sprężyna tłoka. Projekt niebieskiej sprężyny ma obciążenie o około 15% większe niż biała sprężyna dla jednego z rozważanych stałych obciążenia w projektowaniu sprężyn. Przed skontaktowaniem się w celu uzyskania rekomendacji zapoznaj się z dostarczonymi dokumentami referencyjnymi dotyczącymi strojenia. Zostaliśmy zachęceni do wyprodukowania niebieskiej sprężyny przez Mike'a Pannone'a z CTT Solutions, który zmodyfikował jedną z czerwonych sprężyn Sprinco i zalecił, aby oferować sprężynę o obciążeniu niebieskiej sprężyny, aby sprostać wysokim wymaganiom wydajności innych platform. Chociaż współczesne mity na internetowych forach skłaniają się ku używaniu niebieskiej sprężyny z tłokiem H2 lub ST-T2 dla karabinów ML o długości 14,5 - 16”, nic nie jest pewne z powodu szerokiego zakresu wartości portów gazowych w terenie, które pojawiły się od momentu, gdy po raz pierwszy weszliśmy na rynek.
Enhanced Power Buffer Spring. The design loads of the Blue spring are approximately 15% greater than the White spring for one of the considered Load Constants in the spring design. Refer to provided tuning procedure reference documents prior to calling for recommendations. We were encouraged to manufacture the Blue spring by Mike Pannone of CTT Solutions, who modified one of Sprinco's Red springs and recommended that they offer a spring with the loads of the Blue spring to address the high performance demands of other specimen platforms. While contemporary internet forum lore leans towards the use of the Blue spring with an H2 or ST-T2 buffer for 14.5 - 16” ML carbines, nothing is set in stone due to the vast range of gas port values in the wild that have come into play since we first entered the arena.