Ponad 300 000 klientów - dziękujemy!

Ponad 40 000 produktów do polowania i strzelectwa

Odkryj hamulec MUZZLE BRAKE 22, który zmniejsza odrzut i podniesienie lufy. 🔥 Idealny do uniwersalnych karabinów! Sprawdź teraz!
  • SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER
  • SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER
  • SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER

SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER - SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER

860100028

Warianty:

SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER
354 PLN 7 354,00 zł *
W magazynie
Finish: Silver Nr produktu: 860100028
W magazynie
354 PLN 7 354,00 zł *
SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 SS SILVER
359 PLN 4 359,00 zł *
W magazynie
Finish: Stainless Steel Nr produktu: 860101028
W magazynie
359 PLN 4 359,00 zł *
354 359 2 PLN
354 PLN 354,00 zł

Ceny zawierają VAT, bez kosztu wysyłki

Nr produktu: 860100028

Nr prod.: NONE

Wielootworowy hamulec redukuje odczuwalny odrzut i zmniejsza wznos lufy. Pojedyncza komora rozszerzająca i łącznie 42 otwory, 21 po każdej stronie, pod kątem 7° do przodu, zapewniają maksymalną kontrolę nad odrzutem. Wymagana obróbka przez rusznikarza. Posiada otwór wylotowy o średnicy .220" (nominalnie), który musi być powiększony do .020" większej niż średnica pocisku. Może być powiększony, aby umożliwić użycie pocisków o średnicy do .44. Tylna część hamulca może być przetworzona, aby dostosować się do lufy.
W magazynie

Czas dostawy ok. 14-21 dni.
7 szt. w magazynie w USA

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10+

Czas dostawy ok. 14-21 dni.
7 szt. w magazynie w USA

Warianty:

SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 CHROME MOLY SILVER
354 PLN 7 354,00 zł *
W magazynie
Finish: Silver Nr produktu: 860100028
W magazynie
354 PLN 7 354,00 zł *
SHREWD #01 MUZZLE BRAKE 22 CALIBER 7/16-28 SS SILVER
359 PLN 4 359,00 zł *
W magazynie
Finish: Stainless Steel Nr produktu: 860101028
W magazynie
359 PLN 4 359,00 zł *

Opis:

Pokaż oryginał (angielski)
Hamulce Gotowe Do Montażu Zwiększają Kontrolę Odrzutu
Wielootworowy hamulec redukuje odczuwalny odrzut i zmniejsza wznos lufy. Pojedyncza komora rozszerzająca i łącznie 42 otwory, 21 po każdej stronie, pod kątem 7° do przodu, zapewniają maksymalną kontrolę nad odrzutem. Wymagana obróbka przez rusznikarza. Posiada otwór wylotowy o średnicy .220" (nominalnie), który musi być powiększony do .020" większej niż średnica pocisku. Może być powiększony, aby umożliwić użycie pocisków o średnicy do .44. Tylna część hamulca może być przetworzona, aby dostosować się do lufy.

Top takeaways

  1. Wieloportowy hamulec zmniejsza odczuwalny odrzut i podnoszenie lufy, zapewniając maksymalną kontrolę odrzutu.
  2. Wymagana jest praca rusznikarska, aby dostosować otwór wyjściowy do odpowiedniego kalibru pocisku.
  3. Wykonany z chromowo-molibdenowej stali 4140 z wykończeniem satynowym, o długości 2-5⁄8" i średnicy zewnętrznej .560".

Cechy

  • Materiał: Chrome Moly
  • Rodzaj wykończenia: Silver
  • Rozmiar: .560
  • Skręt: 7/16-28
  • Typ broni: Universal Rifles
  • Waga dostawy: 0,045kg
  • Wysokość wysyłki: 10mm
  • Szerokość wysyłki: 124mm
  • Długość wysyłki: 213mm

Szczegóły pozycji

Made in USA

Opinie klientów

Oceny klientów (2)

5 / 5
Zdecydowanie polecane

Brownells USA Works Wonderfully ! 12-09-2015

Just boght a 30/06 with this on it and no recoil pad. Makes the 06 shoot like a.223 ! . Can Not praise Enough . This Works !

Zdecydowanie polecane

Brownells USA works as advertised 16-12-2013

These brakes do exactly what they are designed to do. I install several a month and the customers rave about the results. Here in NM the Youth Hunts each fall see the youngsters going after deer, elk and oryx with rifles up to the 300 magnums. These brakes tame even the big magnums to the point that they do not intimidate the young or small framed shooters.

Czy wiesz?

Informacje o producencie

Odpowiedzialny podmiot gospodarczy zgodnie z rozporządzeniem UE

Brownells Polska Sp. z o.o.
Armii Krajowej 77
05-071 Sulejówek
Polska
info@brownells.pl

Ups! Coś poszło nie tak.

Napotkaliśmy błąd podczas wczytywania tej zawartości. Odśwież stronę, aby kontynuować. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Powrót do góry