Zaprojektowany w CAD i wykonany zgodnie z normami lotniczymi z drutu ze stali chromowo-silikonowej, odpornej na korozję, nierdzewnej lub chromowo-wanadowej dla maksymalnej trwałości, spójności i niezawodności. Wykonany zgodnie z normami lotniczymi; poddany obróbce cieplnej, strzałowo utwardzony i w pełni odciążony, aby zminimalizować osiadanie sprężyn. Główna sprężyna 1911 AUTO - Stal nierdzewna (SS) lub stal chromowo-silikonowa (CS); nawinięta w bardzo popularnych wartościach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ściągu z niezawodnym zapłonem.
SPECYFIKACJE: Okrągły drut ze stali chromowo-silikonowej lub nierdzewnej, płaski drut z chromowo-wanadowej.
CAD designed and built to Aerospace specifications from chrome silicon, corrosion resistant, stainless steel or chrome vanadium for maximum durability, consistency and reliable performance. Built to aerospace specifications; heat treated, shot peened and fully stress relieved to minimize spring set. 1911 AUTO MAINSPRING - Stainless steel (SS) or chrome silicon (CS); wound in the very popular 19 lb. and 17 lb. rate for lighter, consistent trigger pull with reliable ignition.
SPECS: Chrome silicon or stainless steel round wire, chrome vanadium flat wire.