Zaprojektowany dla maksymalnej spójności i niezawodności
Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
SPECS: Drut okrągły z chromowo-krzemowej stali lub stali nierdzewnej, drut płaski z chromowo-wanadowej stali.
Więcej...
Designed For Maximum Consistency & Reliability
CAD designed and built to Aerospace specifications from chrome silicon, corrosion resistant, stainless steel or chrome vanadium for maximum durability, consistency and reliable performance. Built to aerospace specifications; heat treated, shot peened and fully stress relieved to minimize spring set. 1911 AUTO MAINSPRING - Stainless steel (SS) or chrome silicon (CS); wound in the very popular 19 lb. and 17 lb. rate for lighter, consistent trigger pull with reliable ignition.
Liczba ocen: 2
Od brownells.com: 2
Średnia ocena: 3
GOOD BUY!(28-01-2014)
I used this in conjuction with an 18.5 lb recoil spring in a High Standard 1911, Also used a Wilson Combat hammer and sear. This mainspring will lighten your trigger pull, seems to be of good quality.
Too weak...(09-03-2015)
this ISMI 15 lb mainspring is so weak cannot ignite the primersâ¦15lb of Wolff is way better and would ignite any primersâ¦.I have 3 and its still sitting gathering dustâ¦.
Nr produktu: 445004014 ISMI 15 LB. C/S SPRING Numer części: 15MS Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
94PLN4694,00 zł
*
Czas dostawy ok. 14-21 dni. Ponad 10 sztuk w magazynie w USA
Sprężyna 1911 MAINSPRING ISMI 15 LB. C/S jest wykonana z wysokiej jakości stali chromowo-krzemowej, nierdzewnej lub chromowo-wanadowej, co zapewnia maksymalną trwałość i niezawodność.
Produkt jest zgodny ze specyfikacjami lotniczymi, hartowany, peenowany i odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie.
Dostępne w popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb., zapewniając lżejszy i spójny ciąg spustu z niezawodnym zapłonem.
Odpowiedzialny podmiot gospodarczy zgodnie z rozporządzeniem UE
Brownells Polska Sp. z o.o.
Armii Krajowej 77
05-071 Sulejówek
Polska
info@brownells.pl
Nr produktu: 445105017 ISMI 17 LB. C/S SPRING Numer części: 17MS Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
99PLN699,00 zł
*
Czas dostawy ok. 14-21 dni. 6 szt. w magazynie w USA
Nr produktu: 445105195 ISMI 19 LB. S/S SPRING, 5-PAK Numer części: 19MS5 Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
244PLN2244,00 zł
*
Czas dostawy ok. 14-21 dni. 2 szt. w magazynie w USA
Nr produktu: 445000023 ISMI 22 LB. 1911 S/S SPRING, EACH Numer części: 22MS Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
99PLN499,00 zł
*
Czas dostawy ok. 14-21 dni. 4 szt. w magazynie w USA
Nr produktu: 445105191 ISMI 19 LB. S/S SPRING, EACH Numer części: 19MS Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
94PLN094,00 zł
*
Zaległe, czas dostawy ok. 4-12 tygodnie z magazynu w USA.
Zaprojektowany dla maksymalnej spójności i niezawodności
Zaprojektowany przy użyciu CAD i wyprodukowany zgodnie z normami lotniczymi z chromowo-krzemowej stali, odpornej na korozję, stali nierdzewnej lub chromowo-wanadowej stali, co gwarantuje maksymalną trwałość, spójność i niezawodność działania. Wykonany zgodnie ze specyfikacjami lotniczymi; hartowany, peenowany i w pełni odprężony, aby zminimalizować trwałe odkształcenie sprężyny. 1911 AUTO MAINSPRING - Ze stali nierdzewnej (SS) lub chromowo-krzemowej (CS); nawinięty w bardzo popularnych rozmiarach 19 lb. i 17 lb. dla lżejszego, spójnego ciągu spustu z niezawodnym zapłonem.
SPECS: Drut okrągły z chromowo-krzemowej stali lub stali nierdzewnej, drut płaski z chromowo-wanadowej stali.
Więcej...
Designed For Maximum Consistency & Reliability
CAD designed and built to Aerospace specifications from chrome silicon, corrosion resistant, stainless steel or chrome vanadium for maximum durability, consistency and reliable performance. Built to aerospace specifications; heat treated, shot peened and fully stress relieved to minimize spring set. 1911 AUTO MAINSPRING - Stainless steel (SS) or chrome silicon (CS); wound in the very popular 19 lb. and 17 lb. rate for lighter, consistent trigger pull with reliable ignition.
Liczba ocen: 2
Od brownells.com: 2
Średnia ocena: 3
GOOD BUY!(28-01-2014)
I used this in conjuction with an 18.5 lb recoil spring in a High Standard 1911, Also used a Wilson Combat hammer and sear. This mainspring will lighten your trigger pull, seems to be of good quality.
Too weak...(09-03-2015)
this ISMI 15 lb mainspring is so weak cannot ignite the primersâ¦15lb of Wolff is way better and would ignite any primersâ¦.I have 3 and its still sitting gathering dustâ¦.