Podobnie jak wszystkie sprężyny Wolff, te przeznaczone do pistoletu 1911 Auto w kalibrach .45, .38 Super lub 9mm są najwyższej jakości, najbardziej niezawodne i najdłużej działające dostępne na rynku. Są to sprężyny wybrane przez większość czołowych producentów broni w kraju. Z wyjątkiem przypadków szczególnie zaznaczonych, wszystkie sprężyny powrotne są dostarczane z dodatkową, mocniejszą sprężyną iglicy, która utrzymuje zatrzask iglicy na miejscu i zapobiega dryfowaniu iglicy; dodatek rekomendowany przez pistoletowego mistrza Billa Wilsona. TYP A - Dla ładunków celowych (Softball) został pierwotnie zalecony przez majora F. B. Conwaya, U.S.A. - M.T.U. Zawsze, gdy używane są lżejsze niż standardowe pociski lub ładunki prochowe, konieczna jest lżejsza sprężyna powrotna do poprawnego działania; jednak NIE MOGĄ BYĆ UŻYWANE ZE STANDARDOWYMI (HARDBALL) ŁADUNKAMI. 10-funtowa sprężyna Typu A jest starym ulubieńcem (dla zmniejszonych ładunków) i z tego powodu oferujemy ją również jako pojedynczy produkt (bez dodatkowej, mocniejszej sprężyny iglicy).
Like all Wolff springs, these for the 1911 Auto in .45, .38 Super or 9mm are the finest, most reliable, longest lasting ones available. The springs of choice for most of the nation's top builders. Except where noted, all recoil springs are supplied with an extra power firing pin spring that keeps the firing pin stop in place and prevents firing pin float ; an addition recommended by pistolsmith Bill Wilson.TYPE A - For Target (Softball) Loads were originally recommended to us by Major F. B. Conway, U.S.A. - M.T.U. Whenever lighter than standard bullets or powder charges are being used, a lighter recoil spring is a must for correct functioning; however, they MUST NOT BE USED WITH STANDARD (HARDBALL) LOADS. The 10 lb. Type A spring is the old favorite (for reduced loads) and for that reason we also make it available as a single item (without the extra power firing pin spring).